فروشگاه لوله و اتصالات تهران پایپ بازار
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فروشگاه لوله و اتصالات تهران پایپ بازار
نوشته شده در جمعه 30 تير 1402
بازدید : 168
نویسنده : تاسیساتی تهران

فروشگاه لوله و اتصالات تهران پایپ بازار

برای بهترین خرید عمده فروشی با فروشگاه لوله اتصالات تهران پایپ بازار تماس بگیرید. فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار اجناس  عمده فروشی خود را با بهترین قیمت و تضمین اصالت کالا با مشاوره های تلفنی و صدور پیش فاکتور آنی به کلیه نقاط تهران و کشور ارسال میکند.

قطعا در  خرید و فروش لوله و اتصالات به صورت عمده کاهش کمترین میزان از فاکتور میتواند در جمع فاکتور رقم بزرگی شده و از این بابت برای خریدار یک صرفه جویی قابل توجه محسوب میشود. اما این فقط تمام ماجرا نیست. ممکن است کارفرما و خریدار پول خوبی برای خرید اجناس بپردازد و متاسفانه به دلیل ناآشنایی خریدار و احتمالا سودجویی فروشنده موجب شود که با وجود پرداخت هزینه کافی احناسی خریداری شود که به اندازه کافی مرغوب نبوده و بعضا با پرداخت هزینه اقلام لوله و اتصالات و تاسیساتی درجه یک , اجناس درجه تحویل مشتری داده شود. فروشگاه لوله و اتصالات تهران پایپ بازار با مشاوره هایی که به شما میدهد و امکان مقایسه کلیه اقلام هم موجب صرفه حویی در پول شما شده و هم باعث میشود که خرید بهترین و متناسب ترین خرید را انجام دهید.

بعضی از مواقع هم برای اجرای یک کار تاسیساتی نیازی به صرف هزینه های زیاد نیست و با کمی ابتکار میتوانید بهترین کار را با یک جنس معمولی و ارزان تر انجام دهید. برای خرید از عمده فروشی لوله و اتصالات پایپ بازار با تماس گرفته یا به وبسایت پایپ بازار مراجعه کنید.

فروشگاه لوله و اتصالات تهران پایپ بازار

اقلام فروشگاه لوله و اتصالات تهران پایپ بازار

همان طور که میدانید در زمینه شغلی ما به غیر از لوله و اتصالات , لوازم جانبی دیگر نیز برای اجرای کارهای تاسیسات مکانیکی وجود دارد. در ادامه برخی از اقلام اصلی بازار لوله و اتصالات را به همراه برندهای آنها نام میبریم.

از مهمترین اقلام تاسیسات مکانیکی لوله و اتصالات هستند. لوله و اتصالات با توجه به کاربرد از متریال و مواد اولیه مختلفی از جمله فلزات و مواد پلیمری ساخته میشوند. از پرکاربردترین انواع لوله و اتصالات را میتوان لوله و اتصالات فولادی نام برد. این لوله های هم مصرف ساختمانی و هم کاربرد صنعتی دارند. البته لوله های مسی نیز کاربردهای دارد اما نه به اندازه لوله های فولادی. لوله کشی گاز, شوفاژ, موتورخانه, آتش نشانی , داکت اسپلیت و مدار گرمایشی سرمایشی در ساختمان و لوله کشی صنعتی در صنایع مواد غذایی,پتروشیمی, پالایشگاهی, نفتی از کابردهای لوله ه ای فولادی مانیسمان و درزدار سیاه و لوله کشی آبرسانی از کاربردهای لوله گالوانیزه فولادی بوده که این نوع لوله ها را به عنوان پرکابردترین نوع لوله کشی مطرح میکند.

لوله های فولادی در چند مدل و با آلیاژهای مختلف تولید میشود. در ساختمان و صنعت از انواع لوله های فولادی مانیسمان و درزدار استفاده میشود. لوله مانیسمان در ایران فقط در کارخانه فولاد اهواز تولید شده و مابقی نیاز کشور از انواع لوله مانیسمان چینی و اروپایی تامین میشود. اتصالات مانیسمان نیز بخشی به صورت واردات و عمده آن توسط تولید کنندگان داخلی میشوند

نوع خاصی از لوله های فولادی نیز لوله های اسپیرال هستند که درز آنها به صورت مارپیچ بوده و در سایزبندی بزرگ تولید میشوند.

اما لوله های دیگر فولادی, لوله های درزدار هستند که در مصارف معمولی تر کاربرد زیادی داشته و به دلیل قیمت پایین تر طرفداران زیادی دارند. لوله و اتصالات درزدار همگی توسط تولیدکنندگان داخلی تامین میشود. لوله های درزدار به دو شکل درزدار معمولی و لوله درزدار API تولید شده و کارخانه هایی مانند لوله سپاهان, سپنتا, کچو از این تولیدکنندگان هستند. اتصالات درزدار نیز همگی تولید کارخانه های ایرانی درست میشوند. میثاق, ایران جوش , دلتا , امین از تولیدکنندگان برند اتصالات مانیسمان و درزدار هستند.

فروشگاه لوله و اتصالات تهران پایپ بازار نمایندگی کلیه برندهای فوق را در اختیار داشته و یکی از واردکنندگان عمده لوله مانیسمان چینی است

در بخش لوله های پلیمری دو بخش عمده لوله های آب و فاضلاب وجود دارد. لوله های آبرسانی به دو نوع اصلی لوله پنج لایه و تک لایه تقسیم بندی میشود. لوله و اتصالات پنج لایه و تک لایه اغلب ایرانی بوده و برندهای لوله نیوپایپ, سوپرپایپ, ایزوپایپ , ایزی پایپ, بهتراشان از مارکهای ایرانی هستند که ما نمایندگی پخش محصولات آن را در اختیار داریم. لوله های تک لایه نیز آذین لوله سپاهان, نیک بسپار, یزدبسپار, بیست بسپار بوده که پایپ بازار نمایندگی فروش این محصولات را با بیشترین تخفیف دارد.

لوله های فاضلاب نیز به ندرت لوله های چدنی و اغلب از نوع پلیمری بوده و شامل لوله های UPVC یا پلیکا , لوله اتصالات پوش فیت و پلی اتیلن فاضلابی هسند. لوله پلیکا سمنان , گلپایگان , پارس پلاست از برندهای پلیکا و لوله های نیوفلکس, پوش فیت پلی ران و سوپردرین از برندهای مهم لوله پوش فیت ایرانی هستند. لوله فاضلابی پلی اتیلن حافظ , پلی ران , پارسیان هم از مارکهای داخلی هستند.

شیر فلکه های برنجی آب و گازی بخش بزرگی از یک فروشگاه لوله و اتصالات تهران محسوب میشود که شیر فلکه سیم ایتالیا, کیز ایران, کیتز ژاپن , شیر فلکه سامین, شیر فلکه کیسان در بخش شیر فلکه و گازی و شیر گازی امین, شیر گازی استارکو, آذر, حقیقی, آهارکو از برندهای شیر گازی هستند.

شیر فلکه های چدنی نیز در لول صنعتی و موتورخانه های بزرگ کاربرد داشته و میرآب , فاراب, وگ ایران بی همتا , وگ امید گلستان از تولیدکنندگان داخلی و مهم هسند. شیر های صنعتی دیسکی , ویفری, پروانه ای, شیر چاقویی از دیگر انواع شیرهای چدنی هستند که کاربردهای خاصی دارند.

جهت نیاز به مشاوره , استعلام وبررسی قیمت, صدور  پیش فاکتور و خرید و فروش لوله اتصالات از عمده فروشی لوله و اتصالات تهران با فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار تماس گرفته و یا به وبسایت فروشگاه اینترنتی پایپ بازار مراجعه کنید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: